Dodelijk goed

Chardonay 28 augustus 2019
Eindelijk was hij daar. Het vervolg van Merkteken van de dood.

Ik kocht het boek toen ik op elfia was. Het boek was net uit en ik wilden het meteen hebben. Deel 1 heb ik verslonden en ik wilden weten hoe het verder zou gaan met max en gwen.
Hier werd ik niet in teleurgesteld.

Wat een rollercoaster van gebeurtenissen en wat een drama Xander en Kamil hebben veroorzaakt!
Natuurlijk zit Gwen met dillema's. Ze wilt natuurlijk Max zijn ziel redden en dan flikken die 2 allemaal ongein uit in haar domein. Ik had echt meerdere malen medelijden met haar.

De karakters worden ook mooi omschreven. Er worden ook genoeg details gegeven over bijvoorbeeld mensen die bezeten zijn door een andere ziel. Ook hoe je kon zien welke ziel goed is en welke bederf had.

Gwen is echt mijn favoriete personage samen met Laila. Ja rare combinatie, maar vond ze beide tof. Ook hoe Gwen in deel 1 rustig en voorzichtig overkwam en nu in deel 2 ineens een stuk zekerder en sterker maar ook vastberadener is geworden. Ze ging bijna niets meer uit de weg en ging juist de achter bepaalde dingen aan. Dit vond ik vooral leuk om te lezen.

Ik hoop dat er nog een deel kont, want het einde was echt goed gedaan, maar hoop stiekem nog wat over Kamil, Laila of Jamar te lezen. Die personages hebben ook wel mijn interesse getrokken.

Meer recensies van Chardonay