Fantastisch gedaan

Chardonay 18 maart 2020
Wat een geweldige serie! En wat een einde!

Door school, werk en stage heeft het wat langer geduurt voor ik dit boek uit had, maar man, wat een goede serie is dit zeg!

Wat ik echt heel erg mooi aan dit deel vindt is dat je zowel Scarlett en Donatella haar emoties en verhaallijn in een volgt, met daar tussen in hun nogal gecompliceerde liefdes levens. Want ja, finale, zou finale niet zijn als het allemaal heel erg makkelijk is om verliefd te zijn op een onmogelijke persoon.

In dit deel heb ik ook zo nu en dan wel even kunnen lachen. Ik bedoel, Jacks kwam weer in het verhaal en Scarlett deed een schokkende ontdekking over haar vader en moeder. Persoonlijk vond ik dit echt heel goed gedaan. Lekker snel en gemeen, maar wel heel mooi geschreven.

Stephanie Garber heeft aan het einde van dit boek een hoofdstuk herschreven. Dit hoofdstuk is in het boek vanuit Donatella geschreven. Nu heeft ze helemaal achteraan het hoofdstuk herschreven maar dan uit Legende geschreven.
Nu zou het mij echt heel vet lijken als Stephanie Garber een novelle ofzo uitbrengt uit Legende's point of view. Ik vraag mij toch wel af wat die man al die tijd gedacht heeft en hoe hij denkt en dingen bedenkt.

Ik hoop dat dat verhaal ooit nog gaat komen, maar voor nu ben ik heel erg tevreden met dit boek!.

Een echte aanrader als je van Young Adult en Fantasy houdt.

Meer recensies van Chardonay