Cliffhanger

Charlyonbooks 12 februari 2020
Otmar's zonen van Peter Buwalda trekt je met stevig gebouwde zinnen vol heldere taal het verhaal in van Dolf/Ludwig, of naarmate het boek vordert dat van zijn biologische vader. Het verhaal lijkt te gaan over maatschappelijk machtige mannen die persoonlijk onmachtig blijken te zijn.

Hoewel het verhaal ontegenzeggelijk goed geschreven is, is het ruimhartig opgezet en verliest het daarom soms vaart. SM sex is een groot onderdeel van het verhaal. Voor mij blijft het volstrekt onverklaarbaar waarom die vrouwen zich dat laten gebeuren. Met uitzondering van Dolf/Ludwig en Otmar blijven de personages schetsmatig en is het lastig om je in hen te verplaatsen of in ieder geval je in hen te kunnen inleven.
Hoewel het boek ruim 600 bladzijdes dik is, is het verhaal nog lang niet afgerond. Wellicht geeft deel 2 meer diepgang aan de personages. Ben wel genoeg gegrepen om een deel 2 ook te willen lezen.

Meer recensies van Charlyonbooks