Wat een bruiloft teweeg kan brengen

Charoon 01 januari 2023
Het boek
Het is een zoet - sappig verhaal, met heel veel gedoe. Persoonlijk hou ik van veel gedoe. Puzzels die je doen laten denken W..F! Later in het boek lost zich dit weer op, heerlijk. Het boek mag je vergelijken met 'weddingplanner' boeken-films-series. Ik wil kaat bedanken voor al het extra. Denk aan illustraties, liefde en aandacht wat er extra erbij is gegeven. Dit geeft het boek zoveel meer, dan alleen woorden op een bladzijde!

My Opinion
Het verhaallijn is hilarisch. Ik heb echt gelachen om sommige gebeurtenissen. Wat een genot. Van 'Nee' tot 'Jaaa hehe' naar 'Ohohw'. Ik vind het ontzettend leuk dat je uit verschillende perspectieven leest. Het is daarom niet eenzijdig of voorspelbaar. Het heeft mij zeer zeker verrast. Ik ben benieuwd naar meer.

Auteur
Kaat schrijft alsof je er met je neus erbovenop zit! De expressie is van de bladzijdes af te lezen. Wat doet ze dit goed! Vergelijkbaar met een goede Netflix serie of Film! Kaat schrijft vlot en dat leest lekker weg. Ik heb er enorm van genoten. Genoten van Hanne en haar vriendinnen

Luisterboek
Ik heb ervoor gekozen om dit boek tijdens huishoudelijke taakjes te beluisteren en wanneer ik er tijd voor had om het fysiek te lezen. (Dit keer zonder annoteren). Het luisterboek is ook absoluut een aanrader!

Meer recensies van Charoon