Een romantisch boek vol leugens

Charoon 05 januari 2023
De grote kerstleugen

Het boek
Het is een onzettend spannend romantische boek. Het is werkelijk een boek vol leugens en romantiek. De romantiek wel - niet toelaten door leugens is prettig en voelbaar. Het boek is geschreven in 2 perspectieven Riley en Kennedy. Zie flaptekst 3de foto. Geen kerst? Don't worry, ook dan kan je het boek lezen. Absoluut niet kerst gerelateerd.

My Opinion
Wat een perfecte, respectvolle manier van opbouwende romantiek vol leugens. Door de verdeeldheid in dialogen maakt het 'de grote leugen' nog leuker. Ik heb schaamteloos hardop gelachen om gebeurtenissen die ik absoluut voor mezelf zou houden.. De opbouw van het verhaallijn is een absolute turn page.

Auteur
Wat een fantastische roman is dit. Het verhaallijn zou een realistische, maar een slechtste grap ever zijn. Een gebeurtenis waar je hard om mag en kan lachen. Vlot herschreven door Karin Pijl. Een echte roman met een tikkeltje humor.

Luisterboek
Julia Lammertss legt de klemtoon op het juiste moment. Julia laat je mee zweven in het verhaallijn van Riley & Kennedy. Ze heeft een warme stem. Haar stem past goed bij het verhaal. Een absolute aanrader!

Meer recensies van Charoon