De titel doet eer aan het verhaal.

Charoon 03 december 2022
Het Boek
In het boek, met een duidelijke verhaallijn, komen ontzettend veel emoties los. De emoties voel je aan alle kanten mee. Dit geeft daardoor diepgang. De diepgang komt door heftige gebeurtenissen die aan te pas komen. Doordat je de emotie voelt merk je dat er goed is nagedacht over de kleinste details. Het is absoluut niet voorspelbaar of saai. Je sluit de personages in je hart en de dieren ook. Ik ben een enorme dierenvriend. Voor mij een absolute pluspunt.

Auteur
Wat ik erg prettig vind is, dat Marieke weet je de sfeer te laten proeven op het juiste moment en dat bracht balans in het boek.

Annoteren
Als je wilt beginnen met annoteren, dan is dit een ontzettend fijn boek, omdat het een eenvoudig boek is.
Wil je meer weten over annoteren, dan neem een kijkje op mijn insta: readbycharoon.

Meer recensies van Charoon