Een goede mix van spanning en liefde

Charoon 13 december 2022
Vlucht voor het donker van Deirdre Vinck
Het boek
Vanaf het begin zuigt Emma je mee in haar leven en dit laat je niet meer los tot de laatste bladzijde. Ik kan het ontzettend waarderen wanneer ik intens de emoties voel en dit heeft Deirde heel knap verwerkt. Het hield je in een spannende greep. Door de opbouwede details kon je even op adempauze komen en weer door lezen. Ik vind dit wel prettig. Pho, wat een gaaf boek is dit!
Auteur
Als debuut vind ik dit echt een heel goed boek. New adult is geen gemakkelijke gerne. Deirdre weet je bij iedere hoofdstuk door te laten lezen naar het andere hoofstuk. Ze schrijft vlot en dat leest fijn weg. Knap werk dat je een mix van spanning en liefde goed weet te brengen in het boek. Ik heb ervan genoten.
My Opinion
Dit is een boek met ontzettend veel spanning, liefde en mysterieuze gebeurtenissen. De titel en de flaptekst sprak mij aan, omdat ik nieuwsgierig ben naar mysterieuze verhaallijnen. Het geeft je vraagtekens. Vraagtekens kunnen alleen worden opgelost door het boek te lezen. Ik ben ontzettend benieuwd wat het zich nog meer gaat brengen!
Instagram account: Booksbycharoon

Meer recensies van Charoon