Dit boek gaat niet over roosjes

Charoon 14 december 2022
Rosaville, wat een verhaal.Zo bijzonder ,zo mooi en zo onvoorspelbaar!Wat een rit was dit.Van 'ohnee', tot 'Hoe dan?' Of 'Hoezo jij?' en 'Waarom in gods naam moet dit zo gaan' Pho, dit is een boek waarvan het liedje 'Van links naar rechts' niets bij is! Het is mijn eerste ervaring met een historische roman. Je leest historische gebeurtenissen, maar het is niet storend!Ik vind het briljant dat er in ieder nieuwe deel van Rosaville een nieuw verhaal groeit! Je kan de boeken ook als stand alone lezen.Een absolute aanrader!

My Opinion
Karin quint waant je terug in de 19de eeuw ,maar daar blijft het niet bij. In het begin van het boek zijn de puzzels gelegd.
De speculaties schieten erop los en je kan niet wachten om de daadwerkelijk ontknoping te lezen.

Auteur
Karin schrijft op een hele fijne manier.Soms kwamen er woorden aan te pas waarvan ik nog geen weet had. Ik vond dit niet storend.Je sluit de personages diep in je hart, omdat je merkt dat Karin met heel veel liefde en passie het verhaal, tot diep in de details heeft proberen neer te zetten.

Meer recensies van Charoon