Onderhuidse spanning

ChiaraVisconti 19 juni 2020
De recensies zijn erg goed, al weet je natuurlijk nooit wat je kunt verwachten. Maar mijn nieuwsgierigheid was meer dan gewekt. In het begin kabbelt het verhaal een beetje, maar dat vond ik zelf niet erg. Ik hou wel van goede vertellers! Tegelijkertijd krijg je als lezer een donker voorgevoel in mijn buik. Je kunt het vergelijken met een onweer dat nadert in de verte. Het is er nog niet maar je weet dat het over een uur losbarst. Dat gevoel overheerst sterk in het eerste gedeelte: er staat iets te gebeuren.
De setting is ontzettend origineel gevonden, een verwende zoon die verplicht op cursus Russisch moet en daar een aparte leraar leert kennen, en ook twee bijzondere medecursisten. Je voelt aan alles: dit loopt fout af...

Meer recensies van ChiaraVisconti