Verrassende thriller

ChiaraVisconti 30 juni 2019
Ik zag op Facebook een ad van dit boek voorbij komen, en de cover sprak me wel aan. Eerlijk gezegd werd ik echt omver geblazen door dit boek. Waar heeft die schrijver al die tijd gezeten? Meer van dat!
De setting is lekker klassiek: heerlijke grumpy old man als commissaris, die bij momenten echt hilarisch is in zijn onliners en de dingen die hij meemaakt. Verder is het gewoon een zeer spannend boek, ombladeren geblazen! De twee verhaallijnen komen op ingenieuze wijze samen en je blijft tot het einde gissen wie er nu achter de moorden zit. De politieke verhaallijn is minstens even spannend en de karakters zijn ook daar stevig uitgewerkt.
Ik ga meteen zijn andere thriller bestellen ('Verast'), hopelijk heb ik nu niet teveel spoilers gelezen want het wekt af en toe de indruk dat het een vervolg is.

Meer recensies van ChiaraVisconti