Marina Theunissen doet het weer!!!

Christine Bols 29 november 2022
Aline vlucht als jonge vrouw en onder een andere naam van een klein Frans dorpje naar België. Ze draagt een groot geheim met zich mee en wil een nieuw leven opbouwen waar niemand haar kent.
Haar bedoelingen zijn zuiver, maar ze wordt steeds gehinderd door haar verleden. Ze trouwt met Sebastiaan en hoopt dat nu alles goed zal gaan, maar ze kan haar verleden niet vergeten. Het zit verweven in alles wat ze doet, ook in haar huwelijk.
Aline staat op de rand van de waanzin en kan zichzelf niet meer onder controle houden.

Wie dacht dat Marina met 'Mathilde' en 'Digitale Engel' een eendagsvlieg zou zijn, heeft het grondig mis. Haar derde boek 'Drogbeeld' bewijst dat ze echt kan schrijven en een verhaal kan neerzetten dat de lezer in zijn greep houdt. Met mondjesmaat wordt informatie vrijgegeven, waardoor je telkens wil verder lezen. Als psychologische thiller kan Drogbeeld tellen en overtreft het Mathilde en Digitale Engel, hoewel die ook al een prima recensie van me kregen. Marina is als goede wijn, hij (zij) wordt steeds beter en beter.
Tijdens het lezen verslapt de aandacht van de lezer nooit omdat Marina de kunst verstaat je in haar verhaal te laten stappen en het als het ware mee te beleven.
Marina, je hebt jezelf bewezen met je jeugdboeken, maar blijf maar thrillers schrijven want dat doe je zeer goed.

Meer recensies van Christine Bols