Geweldige romance boordevol diepgang

ciin_leest 19 april 2024
Wat was ik blij toen ik las dat deel 2 van deze serie over Atlas zou gaan! In deel 1 van de serie maken we al kennis met hem als grappenmaker en flirt, en ik was echt heel benieuwd over wat voor persoon er nou onder die lagen zou zitten. En man oh man, je word echt niet teleurgesteld!

In dit boek leer je echt een hele andere kant van Atlas kennen. Een kant die maar een aantal mensen in zijn leven te zien krijgt en eentje die ik met veel plezier heb zitten lezen. Want onder die oppervlakte van hem zit echt een heel ander persoon! Maar ook Ren, waar we in deel 1 al kennis mee maken, zit een hele diepe laag achter die maar weinig mensen te zien krijgen. Ik vind dat Krimmer het diabetes type 1 wat Ren heeft trouwens ook echt heel goed op papier heeft gezet! Het heeft echt een rode draad door het boek heen en hoe Atlas hiermee om gaat vond ik geweldig om te lezen.

Ondanks dat de schrijfstijl niet veranderd is, net als deel 1 leest deze ook heerlijk vlot weg, heeft ze wel een totaal andere draai aan haar personages gegeven! De spice zat weer heerlijk in het verhaal en door het laatste hoofdstuk ben ik heel benieuwd naar het derde boek van de serie!

Sisterspress heel erg bedankt dat ik deze voor jullie mocht lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest