Verhaal vol passie en spanning

ciin_leest 08 maart 2024
Na het lezen van de Proffesional was ik erg benieuwd naar dit deel in de serie. (De boeken kunnen losstaand gelezen worden maar het is veel leuker om deel 1 eerst te lezen.) En ik moet zeggen dat ik genoten heb van het boek. Waar deel 1 wel wat darker en meer maffia gericht was, kwam dat hier iets minder naar voren vond ik maar dat maakte voor het verhaal weinig uit.

De schrijfstijl is net als in de Proffesional vlot en beeldend maar in deze vond ik ook veel humor verwerkt zitten, vooral het feit dat Cat totaal niet op haar mond is gevallen en zegt wat ze denkt zorgden voor hilarische gebeurtenissen.

Een groot deel van het boek is vooral spicy met hele kleine beetjes diepgang. Pas ergens op 2/3e van het boek leren we ineens heel veel over beide personages. De spanning zat wel goed door het verhaal heen.

Het verhaal krijgt richting het einde nog een piek qua spanning en sluit daarna heel mooi af met het epiloog. Ik heb erg genoten van het verhaal en de manier waarop de schrijfster dit op papier heeft weten te zetten.

Sisters press bedankt voor het recensie-exemplaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest