Heerlijke zomerse spicy novelle

ciin_leest 29 april 2024
Toen Rachel vroeg of ik dit boek van haar wilde lezen, hoefde ik na het lezen van de flaptekst geen seconde meer na te denken. Tien dagen Tinder heb ik nog niet gelezen maar dat ben ik zeker wel van plan! Het boek voelde aan als een heerlijke summer read. Een heerlijke spicy one dat wel!

In het boek volgen we Lily en Max, in de hoofdstukken wisseld het nog wel eens vanuit welk perspectief er gelezen word maar voor dit boek vond ik dat totaal niet erg. Zoals ik al zei, het boek voelde als een heerlijk vakantie verhaal, heerlijk voor bij het zwembad of op het strand. Rachel heeft een vlotte schrijfstijl, vol humor en beeldend beschreven. Ik heb een groot deel van het boek met een grote glimlach zitten lezen. Ook de spice weet Rachel goed te verwerken in het boek. Ik vond het mooi om te zien hoe sterk en goed de relatie tussen Lilly en Max was dat ondanks de ananassen een ongelukje was ze zo open staan voor het swingers gedeelte. En Rachel heeft ook heel goed verwerkt dat ondanks dat ze dit uit willen proberen beiden, er toch altijd iets kan gebeuren wat onzeker kan maken. En ook hoe dit dan weer op te lossen valt. Ik heb in ieder geval heel erg genoten van deze heerlijke zomerse novelle.

Rachel Elisabeth heel erg bedankt voor het lees-exemplaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest