Meisje van me

connepon 18 september 2019
“Wat ons overkomt in het leven hebben we niet in de hand. Hoe we erop reageren wel.”

Twee succesvolle BN’ers met een coaching bedrijf schakelen een draagmoeder in. Alles lijkt geregeld, totdat de draagmoeder de dag na de geboorte verdwijnt met hun kind…..op zoek naar de draagmoeder en het kind komt het verleden ook weer boven.

Een boek dat je in één adem uit wil lezen. Je wilt namelijk verder met de zoektocht naar de baby. Omdat het lekker vlot en spannend geschreven is (soms behoorlijk pikant), met verschillende verhaallijnen, blijf je lezen. En niets is wat het lijkt, zowel voor de hoofdpersoon als voor de lezer. Je denkt te weten hoe het zit. Je zit een paar uur in spanning voor de afloop. Maar niets is wat het lijkt!

Meer recensies van connepon