Hoe vaak kun je iemand vergeven?

Corina 20 oktober 2019
Wat, na veel ups en downs in hun relatie, een nieuwe start had moeten zijn, mondt uit op een waar drama.
Julia en Luuc besluiten het roer om te gooien en kopen een kasteel met een olijvenboomgaard in de Provence, een nieuw begin voor hen allebei maar al snel blijkt dat Luuc zijn oude gewoontes niet kan laten met alle gevolgen van dien.
Julia merkt meteen na aankomst al dat er iets aan de hand is, de bewoners gedragen zich vreemd ten opzicht van hen, alsof ze indringers zijn.
Heeft het misschien iets te maken met de vrouw die vermist wordt?
De nieuwe start in hun geliefde Provence is anders dan ze zich had voorgesteld, Luuc houdt veel voor haar verborgen en dan stuit ze ook nog op een lijk in de kelder.

Een ik vertrek scenario zoals verwacht maar de echte spanning kwam pas laat in het boek op gang.
Het verhaal leest wel prettig, dit komt vooral door de filmische beschrijving van de prachtige omgeving waar het verhaal zich afspeelt.

Meer recensies van Corina