Femme fatale

Cottenier Ina 10 september 2020
Geraak maar eens in slaap nadat je femme fatale gelezen hebt. Je hebt het verhaal van June dat de dood van haar dochter Imke niet kan verwerken en na 2 jaar nog altijd met onbeantwoorde vragen zit omtrent de dood van haar dochter. Heeft haar man Robbert er iets mee te maken of is het iemand anders uit haar dichte omgeving? Of beeld ze het zich allemaal in. Tot ze Lexi terug ontmoet. Een vriending uit haar studentijd waar ze eventjes een passionele relatie mee had.
Anderzijds heb je dan het turbulente leven van Kathleen met haar dochter Julie en deze keer spaart de auteur ons Kathleen ook niet. Nadat ik de laatste bladzijde gelezen heb bleef ik toch wat bedweesd zitten , en compleet over mijn toeren. Ik zou zeggen, niet twijfelen en lezen maar.

Meer recensies van Cottenier Ina