Huid tegen huid

Cottenier Ina 21 juni 2020
Eerst en vooral vindt ik het een prachtige cover . Dat gezicht alleen al heeft iets bovennatuurlijks.
Dit boek bestaat uit 3 delen. Het eerste deel over hoe Caro probeert haar leven te herpakken na de dood van haar man en besteed de zondagvoormiddag voor haarzelf om een grote wandeling te maken in het bos samen met haar hond Max. Maar dan ziet ze ineens 2 schimmen en hoort ze een stem in haar hoofd, niet de stem van haar man Cas maar een stem van een vrouw. Wat heeft dit te betekenen en wie zijn die 2 schimmen.
In het tweede deel volgen we het verhaal van Romi het 17-jarige vermiste meisje.
In het derde deel volgen we terug Caro naar haar zoektocht naar antwoorden samen met Frederik , de agent die haar indertijd geholpen heeft naar de zoektocht naar haar dochtertje Loïs.
Het verhaal leest vlot weg maar ik miste wat spanning en thrillergehalte maar dit neemt niet weg dat ik dit boek in 2 dagen uit had. Ook dacht ik wat meer Caro te zien in dit boek en haar wat meer gingen volgen want ook haar hoofdstuk is nog niet afgesloten maar ik ben ervan overtuigd dat dit in haar volgende boeken wel het geval zal zijn .

Meer recensies van Cottenier Ina