Wat hij mij zei

Cottenier Ina 10 september 2020
Na een daguitstap naar Leuven keren het gelukkig gezinnnetje Caro, haar man Cas en hun 2 kinderen Loïs en Nouk met de trein terug naar huis maar op het station gebeurt het ondenkbare, terwijl Caro met haar jongste dochter naar het toilet gaat blijft haar man Cas met Loïs achter op het perron. Cas krijgt een telefoontje en verliest hun dochter Loïs luttele seconden uit het oog en dan is ineens hun dochter weg. Eventjes meent hij haar nog te zien lopen naast een vrouw met een hond maar hij staat jammer genoeg te dicht bij de sporen. Dan begint de nachtmerrie voor Caro. Zal ze haar dochter terug vinden, welke geheimen draagt deze familie met zich mee. Welke rol zal Cas nog spelen in dit verhaal. Dat kan je allemaal lezen in Wat hij mij zei. Een verhaal dat vlot weg leest.

Meer recensies van Cottenier Ina