Een leuk vervolg op 10 blind dates

D. Steeg 04 juli 2021
Een aantal jaar geleden heb ik genoten van 10 blind dates. Toen ik hoorde dat er een vervolg kwam, was ik dan ook erg benieuwd. Toen ik hoorde dat ik 10 truths en een dare mocht recenseren, kon mijn geluk dan ook niet op. Maar zal dit deel net zo goed zijn als 10 blind dates?

Olivia staat er erg goed voor op school, en zit in de afstudeerfase. Het belooft een leuke tijd te worden met veel feestjes en gezelligheid, maar wanneer ze een mailtje van school ontvangt krijgt ze de schrik van haar leven. Haar coach van het vrijwilligerswerk heeft de afronding nooit ingediend. Olivia zet alles op alles om haar coach te spreken, en als blijkt dat ze nog een aantal uren in te halen heeft zit er niets anders op als te helpen bij de golfclub en wat gezellige activiteiten te missen. Om geen argwaan te wekken bij haar familie, besluit Olivia dat het het beste is als ze ruilt van telefoon met een van haar vrienden. Maar zal Olivia haar stage bij de golfclub weten te verbergen voor haar familie? Zal Olivia alsnog kunnen afstuderen?

Ashley Elston heeft een erg fijne en vlotte schrijfstijl waardoor ik erg snel door 10 truths en een dare heen las. Alle familieleden uit 10 blind dates komen weer naar voren, waardoor er voor de lezer veel herkenning zal zitten in het verhaal.

Lees mijn volledige recensie nu op mijn blog Boekensteeg

Met dank aan Best of YA voor een exemplaar van 10 truths en een dare

Meer recensies van D. Steeg