een boek vol hoop, geheimen en mysteries.

D. Steeg 06 maart 2022
Wildvuur is het debuut van Elmar Otten dat hij uitbrengt binnen zijn eigen uitgeverij: uitgeverij Tussentijd. Wij werden via Instagram benaderd door deze auteur of wij zijn boek zouden willen lezen. Na het lezen van de omschrijving werd ik, Devika, direct enthousiast waarna ik dit boek mocht recenseren. Zal dit boek mijn verwachtingen kunnen treffen?

Wildvuur is een boek vol hoop, geheimen en mysteries. Wanneer de leider van een mysterieuze invasiemacht een wouddorpje binnendringt, en per toeval op de jonge Vesper duid word het leven van Vesper op zijn kop gezet. Hij word aangezien als god die de invasiemacht met zijn magie heeft geroepen om het koninkrijk te vernietigen. Vesper zet samen met zijn broer Or en zijn moeder alles op alles om te ontsnappen aan deze vernietiging. Vesper voelt zich verantwoordelijk voor deze vernietigende macht, maar is hij degene die hiervoor zorgt?

Je leest het in mijn volledige recensie op mijn blog Boekensteeg

Meer recensies van D. Steeg