een heerlijke NA

D. Steeg 04 november 2021
Emilia leid een normaal studentenleven, tot de dag dat er een aanslag word gepleegd op de koninklijke familie. Met de koninklijke familie, lijkt plots de lijn troonopvolgers erg klein te worden. En wanneer Emilia plots mee word genomen in een auto door beveiligers, met een enorm irritante en knappe man naast haar, weet ze niet wat haar overkomt. Emilia word meegenomen naar een landhuis, waar ze al snel kennis maakt met haar werkelijke vader, en tevens de volgende in de lijn troonopvolgers. Maar ziet Emilia dit leven als prinses wel zitten, of blijft ze liever student? En hoe kan ze ooit haar knappe stiefbroer, en tevens de man uit de auto, weerstaan?

De zilveren kroon is het eerste deel uit de Forbidden Royals trilogie van Julie Johnson. Zelf ben ik erg fan van boeken met een royalty tintje, dus toen ik dit boek tussen het aanbod van Zomer&Keuning zag staan raakte ik meteen benieuwd. Ik was dan ook erg blij toen wij werden uitgekozen om deel te nemen aan de blogtour van De zilveren kroon. Maar waar gaat De zilveren eigenlijk over? Wat vond ik van dit boek?⁠

Je leest het in mijn recensie in de blogtour op mijn blog Boekensteeg

Meer recensies van D. Steeg