een onverwacht vervolg

D. Steeg 21 september 2021
Sterrenzicht is het tweede deel in de Skyward serie van Brandon Sanderson. Na het lezen van het eerste deel Sterrenvlucht was mijn aandacht meteen getrokken, en kon ik niet wachten om verder te lezen. Maar zal dit tweede deel weer net zo goed zijn?

In Sterrenzicht draait het verhaal om het verkrijgen van antwoorden over de Krell. Na een bijna crash van een onbekende piloot word Spensa in dit deel in plaats van de onbekende piloot op missie gestuurd om de Krell basis te infiltreren. Hoewel Spensa een echte piloot is, lijkt het spioneren niet voor haar weggelegd. Gelukkig helpt M-bot haar met een glamour. Spensa gaat op zoek naar antwoorden, en leert al snel dat ze in een wereld voor leugens terecht is gekomen. Wie kan ze nog vertrouwen? Wat zijn de Krell van plan? Zal Spensa haar missie succesvol kunnen afronden?

Je leest het in mijn recensie op mijn blog Boekensteeg

Meer recensies van D. Steeg