Goede aansluiter

Dana Boesjes 29 oktober 2021
De zevende zus is je hoort het al aan de titel een deel van de serie de zeven zussen,

Lang heb ik over dit boek gedaan en ik heb ook lang gewacht met het lezen er van omdat ik verschillende meningen er over hoorde en las. Van het zomer ben ik er toch maar in begonnen toen ik op vakantie was, in het begin kwam ik er vrij makkelijk in en toen ik bij het geschiedenis gedeelte was wou ik steeds door blijven lezen. Jammer genoeg zwakte dit voor mij op een gegeven moment af omdat het steeds een beetje herhaald werd wat er was gebeurd in de geschiedenis en steeds een beetje het zelfde werd verteld. Daarom kon ik het op een gegeven moment beter laten liggen dan er bij pakken. Het was mij ook al vrij snel duidelijk wie van de 2 vrouwen de zevende zus was maar dit mocht voor mij ook pas later in het boek wel bekend worden gemaakt. Verder is het verhaal vlot geschreven net als de rest van de serie en had het voor mij wel een hele plottwist aan het einde wat toch wel echt maakt gewoon dat ik nu 2 jaar (veeeeel te lang) ga wachten om toch nog het laatste deel te kunnen lezen want nu wil ik ook gewoon echt weer weten hoe dit zit.....

Meer recensies van Dana Boesjes