Indrukwekkend

Dana Boesjes 23 maart 2021
Ik heb het boek gelezen en echt zo mooi en indrukwekkend hoe positief zij is! Heb bij sommige hoofdstukken ook wel gehuild, het is op een manier geschreven dat je het echt vanuit haar ogen mee maakt. Ik heb veel boeken over jongeren met een ziekte gelezen maar geen een was zo mooi geschreven als dit omdat dit een verhaal is over iemand die het zelf mee gemaakt heeft, het grijpt me ook best erg aan omdat het dus gewoon een leeftijd genootje is en dit hoor je gek genoeg niet vaak jong volwassen mensen met kanker het is net wat zij zei in een intervieuw vaak word het verteld over jonge kinderen of ouderen maar niet vaak over gewoon jong volwassen mensen die er net zo goed mee te maken kunnen hebben

Meer recensies van Dana Boesjes