Super gewoon

Dana Boesjes 29 oktober 2021
Voor mensen die net als mij de Titanic een fantastische film vinden is dit boek gewoon een must have!

Het boek verteld net als de film het verhaal over the schip of dreams, alleen met 1 verschil in de film volgen wij Jack en rijkeluis dochter Rose zij beginnen tijdens de cruise een geheime relatie met elkaar en we kennen allemaal het einde. Dit boek kijk je door de ogen van Katharina Thompson die door 1 fout van haar vader al haar rijkdom kwijt raakt en mee gaat op de Titanic om te gaan werken als kamermeisje, ze hoopt op deze manier uiteindelijk in Amerika terecht te komen en hier samen met haar verloofde een nieuw bestaan op te bouwen ondanks dat haar broer haar waarschuwt om dit niet te doen.

Dit boek heb ik gelezen met zowel een lach en een traan tot diep in de nacht omdat ik het niet kon wegleggen want je word echt mee gesleept op het schip en je ziet het als een film voor je!

Meer recensies van Dana Boesjes