Zo herkenbaar boek

Dana Boesjes 22 maart 2022
Een boek over autisme geschreven door iemand met autisme. Wie kan mensen nou beter uitleggen wat autisme is dan een autist zelf? Ik heb ook de diagnose autisme en herken me in zoveel van deze dingen, ik zou het iedereen aanraden die een persoon met autisme kent al is het alleen al om deze mensen beter te leren begrijpen want het is soms inderdaad lastig als niemand je begrijpt of mensen je raar aan kijken als je iets doet wat niet "normaal" is! Wij zijn op onze eigen manier normaal en ieder mens is uniek . Ook voor mensen die zelf autisme hebben en meer hier over willen weten is dit een leuk boek om eens te lezen, het is luchtig en makkelijk te begrijpen en heel leerzaam als je meer over je autisme te weten wil komen!

Meer recensies van Dana Boesjes