Recensie "Flippo en het spel om de knikkers"

Demi Stein 22 december 2019
♡ #recensiepost ♡

Wat een heerlijk geschreven boek! Vol met grappige, minder grappige maar vooral interessante momenten over Hans Zandvliet, de flippokoning!

Ik vind dat Leendert Jan van Doorn op een mooie manier heeft beschreven hoe het leven van Hans verliep. De verhaallijn en zinsopbouw zijn duidelijk en makkelijk te begrijpen waardoor je erg snel door het boek heen gaat!

Zelf heb ik de flipporage niet mee gemaakt, jammer genoeg. Maar door het verhaal over Hans Zandvliet voelt het alsof je het alsnog mee maakt. Je wordt in zijn verhaal gezogen en komt er niet meer uit, tot het boek uitgelezen is. Ik vond het heel interessant om te lezen en het is dus zeker de moeite waard voor mensen die de flipporage niet mee hebben gemaakt. Maar ook voor mensen die geïnteresseerd zijn in de zakenwereld is het erg leuk om te lezen! Verder maken de stukjes tekst van Hans en de foto's het verhaal heel "echt". Je gaat meeleven met Hans en ik heb mij op een aantal momenten zelfs een beetje boos gemaakt om situaties die zich hebben voorgedaan.

Kortom, leuk, interessant, makkelijk weg te lezen!

Meer recensies van Demi Stein