Recensie "het dagboek"

Demi Stein 15 december 2019
Een klassiek liefdes verhaal geschreven door Nicholas Sparks

Het dagboek is een klein juweel, een roman over een eeuwigdurende liefde, die u voor altijd bij zal blijven.
De vertelling van de geschiedenis van Noah en Allie is als een puzzel binnen een puzzel, waarvan alle stukjes langzaam op hun plek vallen en het resultaat is een oprecht ontroerend portret van hun liefde.

Noah en Allie vinden na jaren hun liefde voor elkaar weer terug. Het is een erg romantisch verhaal met een verdrietige/ ontroerende afloop. Persoonlijk vond ik het laatste deel van het verhaal het "mooiste", omdat dit stuk het meest onverwacht was. Het begin en midden vond ik behoorlijk voorspellend en ook niet spannend om te lezen. Het verhaal is leuk, maar niet geweldig.
Ik geef het daarom: ⭐⭐⭐ (3/5).

Meer recensies van Demi Stein