Wat een beleving!!

Wat was het lang geleden dat ik nog zo'n mooi, meeslepend en pakkend boek las.
Het sleept je mee naar verre en koude oorden waar je al de emoties van de hoofdpersonen meeleeft. Het verhaal is prachtig geschreven met heel mooie natuurbeschrijvingen waar je werkelijk in opgaat. De personages zijn heel goed uitgewerkt. Je hebt misschien minder sympathie voor de vader maar de schrijver laat je begrijpen wat zijn emoties zijn en waarom hij in bepaalde situaties zus of zo handelt. De romantiek is ook aanwezig in het boek. De trouw tussen verschillende mensen op verschillende manieren. De kameraadschap en de behulpzaamheid. Je zou denken het allemaal in dit boek te vinden. Ik heb het boek in het begin beluisterd maar ben het dan effectief beginnen lezen (e-boek) omdat ik vond dat ik meer meedroeg, in dit boek, als ik het zelf door zou nemen. Een aanrader.

Meer recensies van Denise Depoorter