een soort van recensie

de.sebastiaan 22 april 2021
*TRILALULU*
Ik schrik me altijd de gloeiende van onze bel. Het is de postbode die mij een boek komt brengen. Past natuurlijk precies net niet door de bus. Ik krijg dit boek gewoon zomaar van @dwars_en_co Voor ik ga lezen blader ik het even snel door. Er staan echt mega veel plaatjes in! En allemaal niet in kleur. Als ik het verhaal echt heel stom...
*KRAK*
Wat was dat? Nou ja... waar was ik? Ohja! Als ik het verhaal stom vind heb ik sowieso een te gek kleurboek! Ik ga lezen. Tot zo!

Stip is klein. Maar echt. Heel erg klein. Hij is ook een Dwarsligger. Om eerlijk te zijn is hij er bijna een. Hij moet nog examen doen. Niet dat de baas dat leuk vindt maar toch. Stip gaat examen doen in ‘het mensen het leven zo zuur maken dat je naar je mama rent’.

Als fan van South Park kan ik eigenlijk niets anders dan even denken aan die kleine mannetjes. Die met dat liedjes. Jalalala work all night..
*squeek*
Wat hoor ik toch? En waarom heb ik het gevoel dat ik in de gaten word gehouden?

Meester Dram vind ik een fijne vent. Dat zou je niet zeggen. Hij schreeuwt de hele tijd en klinkt daardoor misschien een beetje boos maar hij is, waarschijnlijk zonder dat hij het weet, een echte woordkunstenaar. Wacht ff. Moet even poepen. Zo terug.
*PLONS*
Het duurt hier iets langer! De wc-papier is op! Krijg de gloeiende. Het is weer zo’n dag.

*RIKKETIKKETIK*
DIT IS HET BESTE BOEK TER WERELD! GROETJES, @DE.SEBASTIAAN

Zo. Ben ik weer. Huh?! Wat is dit?! Hier zou ik dingen vertellen die ik niet zo goed vind! Dan ga ik dat nu gewoon doen…
*BZZZZZT*
Wat is dit nou weer? WEPSEN?! En nog verkeerd gespelt ook!
*PRIK*
AUW! Waar komen die nou weer vandaan?!
*SLIP*
WHOOOOOOAAAAAAAAHW!
*KLABATS*
Wat doet die bananenschil hier op de grond?!
*SPLASH*
Serieus?! Een emmer water?! En moet ik het hele huis zo droogmaken!
*PSSSSCHT*
Krijg de gloeiende! M’n ogen! Waarom heb ik pepperspray in huis?!
Dwarsligger! Ze zijn gewoon via de post binnengekomen! Altijd weer die vervelende Dwars en die irritante Co DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS! Jullie kunnen ook te ver gaan! Hechten jullie dan precies nul waarde aan regel 5?!

Meer recensies van de.sebastiaan