een soort van recensie ofzo

de.sebastiaan 13 april 2021
Het is weer tijd voor een stripje! Het voelt een beetje random maar dat is het niet. Ik zal zo wel ff vertellen waarom niet. Ik ga eerst lezen. Tot zo! Is namelijk zo gedaan. Tot zo! Tis super kort. Nu ga ik echt lezen. Tot zo!

Ik kan niet veel vertellen. Spoilers enzo. Kom ik op terug. Uuhm… Rayla kan iets niet geloven… Ze droomt over dingen. Van die klassieke nachtmerries. Die misschien wel iets hebben van een visioen. Nou ja… moeilijk moeilijk natuurlijk allemaal. Ook als je een beetje verliefd bent enzo. Want Callum is ook nog iemand. En er is een Ezra. Hij is een prins, maar eigenlijk een koning enzo. Super vaag dit! Laat ik maar eerst even vertellen waarom je nu nog steeds niks weet.

The Dragon Prince is namelijk een serie. Heb je een Amazonaccount?! Dan heb je pech… staat op Netflix. Heel tof! En deze strip speelt zich af na seizoen 3.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze serie zag maar om ons zoet te houden (en geld te verdienen aan types zoals ik) hebben ze de eerst comic uitgebracht. TDP heb ik aardig zitten bingen. Niet zo tof als ATLA natuurlijk... Waar dat herkijkbaar is. En nog eens… en nog eens… je kent het wel, is TDP dat voor mij niet. Maar toch. Tof. Ik noem ATLA even omdat het relevant is. De schrijver van ATLA is namelijk met TDP begonnen. En zodoende kan ik beginnen te vergelijken. Maar dat ga ik niet doen. Of heb ik dat zojuist al gedaan? Boeie.

Ach tja… Super goed vind ik het allemaal niet maar het is prima voor me. Precies dat om me zoet te houden tot er een nieuw seizoen uitkomt. Maar dan weten ze het toch te presteren dat ik de volgende toch ook wil lezen. Hoe moet ik anders te weten komen hoe dit verder gaat! Dus ik vind het tof en niet zo tof? Ofzo? Ik weet het niet joh. Mijn verhaal gaat echt nergens heen. Ik zou gewoon stoppen met lezen als ik jou was.

Bij een comic zijn de illustraties natuurlijk belangrijk! En die pakken me niet echt. Het voelt wat slordig aan. Niet dat ik het zelf beter kan hoor. Maar ik heb het dan ook nog niet geprobeerd!

Laat ik maar stoppen met praten. Als dit niet mijn beste soort van recensie is dan weet ik het ook niet meer...

Meer recensies van de.sebastiaan