Ik ga leven

Dimphy1313 05 december 2022
Laat ik beginnen dat het niet mijn boek was. Daarnaast vond ik het wel interessant om een boek te lezen over een voor mij onbekende cultuur/geloof. Wist niet dat het er zo streng aan toe ging en dat er zoveel verschil in zat of je een jongen of meisje zou zijn.

Wat ik moeilijk vond aan het boek dat het soms van de hak op de tak ging, voorbeeld er speelt een stukje af in Turkije en dan ben je plots weer in Nederland en dan weer terug in Turkije. Vond er ook best wat groftaal gebruik in staan. En had bij sommige stukken tekst echt even wat heb ik net eigenlijk gelezen. Weet niet of het aan mijn woordenschat ligt maar er stonden best wat moeilijke woorden in. Wat ik goed gedaan vond waren de noot van de schrijver met uitleg over bepaalde buitenlandse woorden.

Meer recensies van Dimphy1313