Een eenzaat aan het meer.

Dirk 23 augustus 2019
Ik heb dit boek (150 blz.) in een paar uur uitgelezen. Dit kleinood handelt over een eenzaam man die de stilte opzoekt. Hij koopt een huis aan een mooi meer met indrukwekkende zichten.. Hij drinkt wat veel, rookt en voelt zich na enige tijd toch wat eenzaam in zijn bestaan. Boodschappen doen is niet zo vanzelfsprekend in dit ver afgelegen verblijf. Wanneer hij zich staat te wassen in het meer ziet hij plots een vrouw die hem blijkbaar bemonsterd. Uit deze uit het niets opduikende vrouw ontstaat er een nadere kennismaking die nadien uitmondt in een relatie. Het verhaal bouwt zich mooi op met een vleugje erotiek en Verhulst laat ons niet los om te blijven lezen waar hij naartoe wil. Wie even nood heeft aan een mooi ontspannend verhaal op een mooie zomerdag ergens op een terras heeft mijn inziens hier een paar uur plezier aan.

Meer recensies van Dirk