Recensie Bodemloos

dirksboekenkast 15 november 2019
Wat een schrijfster - duo is dit. Het tweede boek is beter dan het eerste. De hoofdpersonages zijn mooi uitgetekend.

Je zit direct in het verhaal en de drang om verder te lezen is enorm groot. Je wordt veel op het verkeerde been gezet en net wanneer je denkt dat je weet wie het gedaan heeft, verspringt het verhaal en ben je weer het spoor kwijt. Er gebeurt enorm veel in dit boek en dankzij de schrijverskunst van dit duo loopt dit niet in de rats. alle verhaallijnen lopen mooi tot het einde. Zonder spoilers weg te geven, denk ik dat dit geen echte stand-alone is. Om dingen in dit boek te begrijpen moet je het eerste boek gelezen hebben.

Ik kan bijna niet wachten op het derde deel. De cover is prachtig en komt in het verhaal weer. Het hele verhaal zit heel goed in mekaar en leest ook al vlot (of had ik dat al geschreven). ik geniet nog na van dit boek .

Meer recensies van dirksboekenkast