Polaroïds van ons

dirksboekenkast 07 oktober 2023
Dit is het verhaal van vier vrienden : Sam, Lisa, Ilias en Amber die samen naar Italië op vakantie gaan. Als de reis gepland en vastgelegd is en Ilias dit zegt aan zijn vriendin, Ann komt het tot een conflict tussen beiden. Ann vindt Ilias zijn vrienden niet zo leuk en dat is zacht uitgedrukt.

Het conflict leidt tot het einde van hun relatie. Ondanks die breuk gaan de vier op verlof. De rondreis verloopt in een goede sfeer.

Als Sam en Lisa zich veel afzonderen bij gezamenlijke activiteiten, vermoeden Amber en Ilias dat Sam en Lisa een koppel in wording zijn. Je voelt ook dat Amber en Ilias heel close zijn.

Dit alles met Italië op de achtergrond.

Ondertussen voel je dat Ilias en Lisa, de twee vrijgezellen van de groep, snakken naar liefde en naar elkaar, maar geen van beiden durft de eerste stap te zetten omdat ze vrezen voor gevolgen voor hun vriendschap bij een afwijzing.

Als het geheim tussen Sam en Lisa bekend is en door de groep aanvaard is, groeit het verlangen tussen Lisa en Ilias nog meer. de toekomst ziet er goed uit als Ilias eindelijk vraagt aan Lisa om een koppel te worden.

Een fantastisch boek, fijn geschreven, zijn vier sterren waard.

Meer recensies van dirksboekenkast