Villa Mancini

dirksboekenkast 24 september 2023
Villa Mancini
24-09-2023
Dit is een feel-good verhaal zoals ik er nog veel gelezen heb.
Twee managers en Madelena, Maddie voor de vrienden, trekken naar Toscane om daar gedurende één maand meetings met andere managers van over de hele wereld te organiseren. Bij aankomst lijkt de verblijfplaats niet zo modern te zijn om als een traditioneel congres- locatie te dienen.
Er moet snel geschakeld worden om deze bijeenkomsten te doen slagen.
Maddie komt in contact met Marnix, de eigenaar van Villa Mancini. Wanneer Maddie en Maxime een alternatief plan uit de doeken doen, is de president van het bedrijf enthousiast. De andere manager is wat weigerachtig.
Maddie, Maxime en Roleand werken in de eerste week samen en dat verloop vlot. Het alternatief plan is ook voor de managers een aanpassing want de vergaderingen verlopen niet zo traditioneel met een beamer en hand-outs. Je ziet ook langzaam vestimentaire wijzigingen .
Marnix en Maddie groeien langzaam naar elkaar, ondanks of dankzij, een jaloerse Roeland.
Op het einde vallen alle puzzelstukjes in elkaar...
Dit is echt een feel-good boek dat je moet lezen.
Echt zijn vier sterren waard.

Meer recensies van dirksboekenkast