De kracht van elena

dirksboekenkast 20 januari 2023
Dit is het tweede deel van de reeks Kinderen van Orpheus. Dit is de eerste keer dat ik graag bij het begin van het boek een korte samenvatting had gehad. Ik heb het eerste deel niet gelezen en dat laat zich voelen.

Het is een spannend boek maar dit thema ligt mij niet. door het eerste deel niet gelezen te hebben , is het moeilijk om in het verhaal te komen. Dat je wel in het verhaal komt is de  verdienste van de schrijfwijze van Petra. Een zeer vlot geschreven verhaallijn helpen je om van dit boek te houden. Het is heel filmisch geschreven en naarmate je verder leest en je de verhaallijn kunt volgen snak je eigenlijk naar het lezen van het eerste deel.

De cover is heel mooi geïllustreerd en als dat weet dat elk hoofdstuk ook nog mooi geïllustreerd is dan weet je dat je een pareltje in handen hebt.

Meer recensies van dirksboekenkast