Uitgekookt

dirksboekenkast 05 september 2020
Uitgekookt is het tweede kindje  van Pat Craenbroek. Het  is spannend van  de eerste moment. Margaux Bakker krijgt een schijnbaar eenvoudige zaak toegespeeld. Ondertussen sterven er een aantal mensen  die op het eerste zicht niets met elkaar te maken hebben, maar is dat wel zo...

Het boek is ingedeeld in vier delen en in ieder deel speelt één persoon een belangrijke rol. Ieder deel bevat puzzelstukjes en die vormen langzaam dit  verhaal tot een spannende thriller.

De mindwissels zijn beter uitgeschreven dan die in haar eerste thriller.  Je krijgt een blik, en soms meer, achter de schermen van het onderzoek. De wereld van het Openbaar Ministerie wordt beetje bij beetje ontrafeld. De diverse scenes uit het autopsie-lokaal kunnen zo geplukt zijn uit de eigen ervaringen. Eens je begonnen bent met lezen laat  je dit niet meer los. Je kan pas opgelucht ademen als je alle puzzelstukjes kunt samen leggen.

Alle personages en de verhaallijnen zijn zo mooi beschreven dat je precies naar een spannende film kijkt. Dit is echt klasse en zeker mijn vier sterren waard.

Meer recensies van dirksboekenkast