Heerlijke feelgood met Schotse vibes!

dphn 06 februari 2024
'Een Schot in de Roos' neemt je mee op een avontuurlijke trip door het prachtige Schotland, waar Floor als documentairemaker op zoek gaat naar haar vader met de hulp van de charismatische Owen. Het verhaal zuigt je mee en de personages zijn levendig: kortom een geweldig boek waar ik onwijs van heb genoten!

De auteur heeft veel Schotse cultuur in het verhaal laten terugkomen, waardoor je al dagdromend je eigen reis naar Schotland plant (en geloof me; daar word ik echt méga enthousiast van! Ik hou van dit land!) De schrijfstijl is vlot en verslavend, waardoor het boek lastig weg te leggen is.

Wat dit boek echt goed maakt, is de juiste mix van luchtigheid en diepgang. Terwijl het verhaal je vermaakt, laat het je ook nadenken over thema's als familie en identiteit. Een absolute aanrader, niet alleen voor de fans van romantiek, maar ook voor lezers die graag wat meer betekenis in hun boeken vinden. Het boek laat je achter met een glimlach en een warm gevoel.

Ontzettend bedankt aan HarperCollins en Iris Visser voor het toesturen van een kopie van dit geweldige boek dat ik mocht lezen en reviewen!

Meer recensies van dphn