Erebos - Ursula Poznanski

Samleest 03 januari 2019
Een verhaallijn waar je U tegen mag zeggen. Het verhaal is goed opgebouwd. De motieven blijven lang onduidelijk en dat maakt het spannend tot de laatste bladzijde. Een boek dat moeilijk weg te leggen is, het zuigt je mee zijn wereld in en laat je pas weer los als je de laatste pagina hebt omgeslagen. Ondanks de duistere kant van het spel, zou ik het graag willen spelen. Verhaal is misschien al een paar jaar oud, maar eigenlijk nu zo up to date. Met alle nieuwe vorderingen op het gebied van gaming. Het enige wat erg jammer was dat er een paar foutjes in het boek zaten, iets waar ik me altijd erg aan irriteer. Het waren er niet veel maar ik vind dit toch jammer, als ik, iemand die zeker geen expert is in taal die er al uit kan halen. Ondanks dat kleine puntje is Erebos een echte aanrader

Meer recensies van Samleest