Een heerlijk en humoristisch feelgoodverhaal in een prachtig, fleurig jasje

Yes een nieuwe Jill Mansell! Voor mij één van de auteurs waar ik alles van gelezen heb en altijd uitkijk naar een nieuw boek. En ja hoor, ik heb weer genoten!

Allereerst is dit boek natuurlijk al een feestje om te zien met die prachtige fleurige cover en doorlopende sprayed edges. Echt een pareltje in je boekenkast!

Zoals we van Jill Mansell gewend zijn is ook dit verhaal weer heel vlot en met humor geschreven. Je valt meteen binnen in het verhaal en snapt al snel dat de titel goed gekozen is.. want oh oh er gebeuren weer genoeg dingen.

In dit verhaal lopen naast de 2 hoofdverhaallijnen ook nog meerdere verhaallijnen van bijpersonages naast/door elkaar. Soms moest ik dus wel even goed nadenken wie wie was. Iets minder verhaallijnen had ik persoonlijk prettiger gevonden en had de belangrijkste verhaallijnen waarschijnlijk meer diepgang gegeven.

Zoals vaak in feelgood is de uitkomst van bepaalde gebeurtenissen een beetje voorspelbaar, maar de manier waarop de situaties in dit boek plaatsvinden is hilarisch en onverwacht. Hardop lachen heb ik dan ook verschillende keren gedaan!

Conclusie: Een heerlijk en humoristisch feelgoodverhaal in een prachtig, fleurig jasje

Meer recensies van Elise (Kinderboekenhoekje)