Geweldig zoekboek!

Wij zijn grote fans van het zoekboek Eendje achterna! Dat bleek ook toen het pakketje met dit boek open ging. Mijn 3-jarige zei namelijk direct: hé dit lijkt op Eendje achterna! (Best knap toch?!) Je begrijpt dat wij er al heel wat zoekuurtjes op hebben zitten in dit nieuwe boek en we zijn zoooo enthousiast! ⁣

In dit grote boek vind je paginavullende, enorm gedetailleerde prenten. Deze prenten bevatten geen tekst, maar staan bomvol verhalen! Hoe vaker je het boek doorkijkt, hoe meer je te weten komt over de personages. De illustraties zijn zo knap gemaakt dat er geen tekst nodig is om deze verhalen te begrijpen. ⁣

Voorin het boek staan 9 personages (of groepjes) die je op iedere prent kunt zoeken. Daarbij staat hoe ze heten en een zoekvraag. Zo kun je bij Yanna Yoga bijvoorbeeld kijken welke yogaoefening ze doet en wordt er gevraagd of jij deze oefening ook kunt (zie foto 3&4). Super interactief dus! ⁣
En als je dan nog meer wil zoeken staat er nog een rijtje losse zoekopdrachten én kun je op de prenten nog heel veel leuke en grappige dingen vinden. Kortom, urenlang kijkplezier gegarandeerd! ⁣

Conclusie: Echt een geweldig zoekboek vol prachtige prenten met verhalen, humor en interactieve opdrachten. ⁣

Fun fact: Als je dit boek opzoekt op de website van Gottmer, zie je daar 2 kleurplaten bij het boek en de speurtocht door dit park in Rotterdam.

Meer recensies van Elise (Kinderboekenhoekje)