Spannend en ontroerend

Elke1 15 juni 2023
Dit is een spannend en ontroerend boek dat je vanaf de eerste pagina meesleept in het verhaal!
In het begin was het een beetje verwarrend, omdat de auteur alles zéér kort samenvat, maar dit wordt duidelijker als je dat hoofdstuk omslaat.
De auteur neemt je vervolgens mee naar het jaar van de feiten, '2020', een stuk dat ze 'heden' noemt en dan nog een schuin gedrukt gedeelte dat wordt verteld vanuit het perspectief van die personnages.
Naar het einde toe wordt alles duidelijker en op het einde komt ook alles samen tot de oplossing.
De auteur heeft ook gezorgd voor een aantal verrassingen, waarvan je met open mond denkt van "Huh? Wat? Nee!" en waardoor je op het puntje van je stoel gaat zitten.
Dit verhaal heeft me op het laatste echt geraakt !

Meer recensies van Elke1