Langdradig verhaal

Elke1 01 juli 2023
Ik las verkeerde plaats, verkeerde moment omdat ik nieuwsgierig was hoe een moeder kon voorkomen dat haar zoon een moord pleegde door in de tijd terug te gaan.
De volgende dag dat ze wakker wordt, is het de dag vόόr de moord, de dag erna nog een dag eerder en zo gaat Jen terug in de tijd. En dit alles om te voorkomen dat haar zoon een moord al plegen.
Tijdens de terugkeer in de tijd komt Jen voor héél wat verrassingen te staan, waarvan ze aanvankelijk niet begrijpt waarom ze op dat moment terug in de tijd is. Dat wordt langzaamaan duidelijker.
Aanvankelijk dacht ik dat de terugkeer in de tijd zich zou beperken tot een aantal dagen, maar eigenlijk is het in het ganse boek dat dit gebeurt.
Dat werd ik algauw beu en het verhaal werd langdradiger, maar toch wou ik eigenlijk weten hoe het hoofdpersonage dit kon voorkomen en of het haar ook zou lukken.
Het boek heeft naar mijn mening een bizar einde, waar ik eigenlijk niet mee akkoord ben, want ik zit eigenlijk nog met een aantal vragen die onbeantwoord zullen blijven.
Vandaar eigenlijk ook maar 1 ster...

Meer recensies van Elke1