Spelen met vuur....

elketje81 05 juni 2021
King #1 Spelen met vuur (geschreven door Olivia Lewis) ⭐️⭐️⭐️⭐️
Genre: erotische roman
Beschikbaar als lees- en luisterboek bij Kobo plus (321 blz - 9u4 audio)
Beluisterd als luisterboek
Joshua King kan na een verblijf in de gevangenis bij zijn broer Benjamin, zijn vrouw Luci en hun twee kinderen inwonen (onder groot protest van Luci)... Luci en Joshua hebben hetzelfde opvliegende temperament en jagen elkaar voortdurend de kast op. Ze kunnen elkaar echt niet uitstaan. Haar leven was perfect (het ideale gezin, een droomjob), tot Joshua er chaos van maakt. Joshua is nog slordiger dan Luci en haalt het slechtste in haar naar boven. Ze komen tot de ontdekking dat ze niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen leven…
Spelen met vuur is het eerste deel van de reeks van 4 boeken. Van in het begin is er vooral sprake van aantrekken en afstoten en Joshua zorgt voor veel problemen… Hij doet alles wat juist niet mag nu hij net vrijgekomen is uit de gevangenis. Het verhaal komt in het begin traag op gang, maar eens dat dat wel gebeurt kan je niet stoppen met lezen. Eerst was Joshua onuitstaanbaar met al zijn fratsen, maar naarmate het verhaal vorderde veroverde deze bad guy een plekje in mijn hart… Vol spanning keek ik uit naar het einde en nu ben ik zeer benieuwd naar de gebeurtenissen in Affaire, het tweede deel van deze reeks.

Meer recensies van elketje81