Een originele roman

EllenBdE 31 augustus 2020
Riel schrijft vlot en meeslepend. Dit is een verhaal over dingen willen maar niet kunnen, liefde en lus, over vriendschap en de tol van het lot.

Danica is op zoek naar erkenning en liefde en zoekt die in het dorpscafé bij verschillende mannen.
Mirko de jonge buurjongen die haar helpt op de boerderij is dan weer stiekem verliefd op de mooie vurige Danica. Wanneer Danica in het dorpscafé Karl leert kennen beseft Mirko al snel dat hij geen kans meer maakt. Zeker als Danica zwanger raakt. Maar kleine Leon vergt veel van het koppel en Mirko blijkt de enige te zijn die om kan met de wat vreemde zoon.
Bloed en verliefdheid kruipt waar het niet gaan kan en op een gegeven moment ontstaat er toch een passionele relatie tussen Danica en Mirko. Tot die fatale nacht …

Op de een of ander manier bleef het boek aan me trekken dus begon ik er toch in. Eventjes met lichte tegenzin maar al snel helemaal verslaafd.

Meer recensies van EllenBdE