Lezersrecensie

Helpt echt!

Els Van Haute 24 april 2024
Falen doen we allemaal. Door: Elizabeth Day.

Durf te falen staat al lang op mijn Te Lezen Lijst maar ik faalde (pun intended) in het boek vinden in de bibliotheek :) Ik luisterde wél al een paar afleveringen van Days How to Fail podcast én las een aantal van haar romans. Ik ben een fan.

Gelukkig is er nu Falen doen we allemaal; de versie voor tieners van het wereldberoemde boek Durf te falen. Ik heb het net uit en voel me dus eindelijk heel geslaagd in mijn DTF-uitdaging ;)

In deze praktische gids leert Elizabeth Day je hoe je op een positieve manier kan omgaan met falen want ja: dat doen we allemaal. En dat is niet erg. Er niets van leren; dat is pas erg.

Day plukt niet enkel voorbeelden uit haar eigen leven maar ze haalt ook voorbeelden aan van gasten uit haar podcast; wat dit boek nog meer authenticiteit geeft. Je hoeft geen tiener (meer) te zijn om veel van haar te leren. En dat in amper 139 pagina’s: geslaagd!

Meer recensies van Els Van Haute

Gesponsord