Prachtig!

Els Van Haute 29 augustus 2020
Het nog grotere Fiep Kijkboek. Door Fiep Westendorp.

Wow, wat een boek! Het goud op de cover is meer dan terecht; deze uitgave is een schatkamer.

Fiep laat je zien hoe groots de kleine dingen kunnen zijn. Haar blik, haar gave, haar talent maken dat zelfs de kleinste tekening over het doodnormaalste onderwerp ontroerend mooi is. Dit boek wordt een must-have klassieker die in geen enkele boekenkast mag ontbreken.

Samen met Fiep gaan we doorheen dit boek de wereld ontdekken: het circus, de stad, het park, de boerderij,… Ondertussen leer je de kleuren, oefen je met tellen en leer je de letters van het alfabet. Een ideaal prentenboek om samen met je (klein-)kinderen uren te verkennen.

Als je geen kinderen in je buurt hebt heb je geluk want dan kan je op je eentje in dit boek verdwalen. Je laten betoveren, glimlachen, je hart voelen uitzetten en gewoon genieten. Een prentenboek met weinig woorden laat veel ruimte voor je eigen verhaal, laat je meevoeren en geniet!

Meer recensies van Els Van Haute