Heerlijke recepten

EMBV 29 september 2020
Lunchen altijd weer de vraag wat gaat het worden, een simpel broodje kaas of toch een kant en klare salade of helemaal niets. Er is nu een antwoordt op die vraag. Het nieuwe boek “Salades voor de lunchbox” bevat recepten die binnen de vijf minuten te bereiden zijn. Allemaal vers en eenvoudig te maken.

Het boek begint met het gebruik van ingrediënten en enkele tips. Zodat je al goed voorbereid de recepten kunt gaan bekijken. De recepten zijn onderverdeeld in verschillende hoofdstukken : Klassiekers & nieuwe klassiekers, Groenten, Bonen & peulvruchten, Granen & zaden en tenslotte Noedels & Courgetti.

De recepten worden duidelijk stap voor stap uitgelegd. Van ieder recept is ook een schitterende foto geplaatst. Je gaat er meteen trek van krijgen. We kunnen eigenlijk heel kort over het boek zijn. De heerlijkste lunchgerechten zijn bij een gebracht en voor iedereen makkelijk te bereiden. Dus geen enkele reden meer om te twijfelen wat het vandaag met de lunch gaat worden. Eet smakelijk!

Meer recensies van EMBV